יום שני

הכתובה


היום, י"ד בחשוון תשס"ח , העשרים ושישה באוקטובר אלפיים ושבע.

בהמשך לתקופת חיים משותפת , ומתוך רצון להעמיק את חיי השיתוף והיצירה,

אנו,

מור לבית נויברט

גלית, יסמין לבית טוכלר

מבקשים בכתובה זו לבטא את איחודינו.

אמר מור לגלית, היי לי לאשה , ואני מתחייב לאהוב, להוקיר לעבוד, לכלכל ולפרנס ולדאוג לכל צרכיך. בחרתי בך להיות לי לחברה ולבת זוג ולחיות איתך חיי שיתוף, הבנה ואהבה.

והשיבה גלית למור, היה לי לאישי , ואני מתחייבת לאהוב, להוקיר לעבוד, לכלכל ולפרנס ולדאוג לכל צרכיך. בחרתי בך להיות לי לחבר ולבן זוג ולחיות איתך חיי שיתוף, הבנה ואהבה.

עמידתנו כאן, היא אות לרצון המשותף שלנו, להקים באהבה בית ומשפחה.
יש בנו אמונה שנמצא את הכוח להבין ולסלוח.

שנדע להקשיב ולהיות רגישים, כדי שנחזק ונתחזק באהבתנו.

נחלק בינינו את מלאכת החיים בהתחשבות, סובלנות, חברות, שוויון, הגינות ויושר.
נכבד ונעודד את שאיפותיו של כל אחד מאתנו להגיע להגשמה עצמית.
אנו מקווים שביתנו המשותף יהיה מלא אור ושמחה,
בריאות, אושר ואהבה, לנו וליקירינו

והכול שריר ברור וקיים.

החתן והכלה הורי הכלה הורי החתן עורך הטקס

,


אין תגובות: